woensdag 27 januari 2010

Koken voor jezelf en je baby

Lieve mensen,

Vanaf 10 januari 2010 geef ik mijn boek “Samen aan tafel, volwassen recepten voor groot en klein” uit in eigen beheer.

Een vrolijk en praktisch boek met informatie over voeding in het algemeen en de eerste vaste hap van je baby in het bijzonder. Daarnaast een 30-tal verrassende recepten met pure ingrediënten, die zowel geschikt zijn voor volwassenen als voor een baby vanaf 6 maanden. Zo hoef je nooit meer apart te koken voor je baby of een smakeloos potje uit de kast te trekken! Het boek is overzichtelijk, met handige schema’s en voorraadlijsten en elk recept wordt afgebeeld met een foto van zowel de volwassen maaltijd als het babyhapje.

Is dit precies wat je zoek of ken je iemand die je binnenkort blij wil maken met een origineel én nuttig cadeau? Lees dan bij de cover van het boek hoe je het binnen 2 dagen in huis kunt hebben.
Tip: Ook een leuk kraamcadeau voor collega’s!

Ben je de eigenaar van een (web)winkel en spreekt dit boek jou aan om op te nemen in het assortiment, neem dan even telefonisch contact met mij op via 06-20496088

Wil je op de hoogte blijven van wat ik dit jaar nog meer van plan ben op culinair gebied lees dan regelmatig mijn blog!